Pages Navigation Menu

giełdowy obserwator

Era konsumpcji

Era konsumpcji

Jakiś czas temu weszliśmy w inną erę. Jest to tak zwana epoka konsumpcji. Każdy pracujący człowiek uwielbia wydawać pieniądze. Szczególnie kupować rzeczy, które są mu zbędne do życia, ale przynoszą chwilową radość.

Zaspokojenie potrzeb, poprzez kupno produktu niestety nie zawsze wychodzi na dobre. Coraz częściej definiujemy siebie przez pasje, styl życia, zainteresowania, stąd też zakupy pod tym kontem są bardzo modne. Wiele firm wykorzystuję te elementy życia do budowy marketingu i działania na emocjach klienta. Jest to bardzo skuteczne, zwłaszcza kiedy ma się odpowiedni pomysł na reklamę. Jednak trzeba tu dostosować treść nie tylko do tych elementów.

Czynników wpływających na zakup jest dużo więcej. Czym innym kieruję się młoda kobieta, która nie ma jeszcze dzieci, a ta, która ma czterdzieści lat. Osoba mieszkająca w małym mieście, a ta, która całe życie spędziła w stolicy. Na szczęście pisząc treść w internecie, wykorzystując do tego social mediów, możemy trafić do każdej z tych osób. Płatne reklamy mogą pomóc, aby ze swoim produktem trafić to odpowiedniego grona odbiorców.