Pages Navigation Menu

giełdowy obserwator

Wskaźniki mierzenia efektów

Wskaźniki mierzenia efektów

Wielu marketerów zastanawia się czy ich działania w internecie są skuteczne. Na szczęście można to bez problemu mierzyć, korzystając z odpowiednich narzędzi.

 

Wskaźniki do mierzenia efektów działań są dostępne w sieci dla każdego. Są przede wszystkim darmowe dla każdego. W zależności od branży, w której się działa i na jakim etapie rozwoju firmy się jest, każdy wskaźnik będzie inaczej interpretowany i może mieć większe znaczenie niż dla innej osoby. Kluczowymi wskaźnikami do mierzenia są przede wszystkim zasięg, który pokazuję do jakiej liczby osób trafiamy. Następnie liczba leadów pokazuję liczbę zainteresowanych osób, które wykonały zadanie opisanie przez nas na tak zwanym lending page. Zaangażowanie wśród odbiorców w postaci udostępnień, czy reakcji pod postem też jest kluczowe do zwiększenia zasięgów. Najważniejsza z punktu widzenia marketerów jest zwiększająca się sprzedaż produktów, więc rosnący czas spędzony na stronie pokaże większe zainteresowanie treściami. A co za tym idzie zwrot z inwestycji, czyli tak zwany ROI.