Wizytówki firmowe
Wizytówki firmowe to najchętniej wybierana forma reklamy. To, że jest to popularny sposób na przedstawienie naszej firmy, nie powinno rzutować na kwestie jakości zamówionych wizytówek. Wydawać się może, że to prosta rzecz, na której nie trzeba skupiać większej uwagi. Nic bardziej mylnego. Postawmy na przemyślany pomysł, odpowiednie barwy i grafikę. Powierzmy to doświadczonemu zespołowi. Niech projektem wizytówki zajmie się osoba profesjonalna, z wieloletnim doświadczeniem.
Dodatkowo profesjonalny grafik dysponuje ogromną bazą zdjęć z licencją na wykorzystanie do celów komercyjnych. Uchroni to nas przed konsekwencjami użycia nieodpowiedniej grafiki.
Wizytówki warto zamawiać w większym nakładzie. Minimalna ilość 1000 sztuk wydaje się odpowiednią ze względów ekonomicznych. Przy takim zamówieniu koszty wytworzenia profesjonalnych wizytówek znacznie obniżają się, a firma ma zabezpieczone zaplecze w odpowiedniej ilości wizytówek.
Zadbajmy o szczegóły w postaci zaokrąglonych narożników czy błyszczącej foli ochronnej. Uszlachetni to wizytówkę i sprawi, że będzie ona wyróżniała się na tle innych. Dodatkowo folia zabezpieczy ja przed zabrudzeniami, gdyż jest zmywalna, a nasza wizytówka będzie trwalsza.
Postawmy na wymiary przybliżone do tych, które mają karty kredytowe. Odpowiedni będzie wymiar: 85 mm x 54 mm, gdyż tego typu wizytówka zmieści się w przegródce na karty kredytowe w portfelu. To ważne, gdyż klient powinien mieć wizytówkę pod ręką.