Rodzaje pieczątek biurowych.
Pieczątki w biurze – rodzaje.
Z biegiem potrzeb rozwinął się rynek elementów biurowych, które umożliwiły sprostanie pracy w biurze. Księgowe, urzędnicy, sprzedawcy, właściciele firm mają ze sobą wiele wspólnego, czyli biurokracje, działania związane z papierkową pracą. One są bardzo potrzebne podczas wykonywania zleceń, udokumentowania działań, jakie w danym czasie zostały wykonane. Wszystko to pozwala prowadzić legalną działalność, spółki mogą potwierdzić legalne funkcjonowanie i niedziałanie na szkodę państwa. Wszystkie dochody, przychody i koszty są wykazane i nic tu nie może umknąć uwadze.
Zalety tego małego urządzenia, jakim, jest pieczątka to szybkie podanie danych od nazwy firmy, numeru telefonu oraz NIP – u. Już niewymagane tu jest ręczne wypełnianie pism jak umowy i inne dokumenty. Uzupełnianie danych pochłania czas, a pieczątka zrobi to wszystko w 1 sekundzie. Faktury VAT, faktury bez VAT, druki, mają bardzo wiele rzeczy, które należy podać w miejscu, gdzie są kropki i rubryki. Pieczątka zrobi to wszystko bez korzystania z długopisu, bez szukania NIP-u i adresu firmy.
Pieczątka tabelaryczna, duża lub księgowa to nasze małe biuro. Łatwo można schować do kieszeni, do szuflady, wypełnić zawsze tuszem by dobrze widoczne były napisy.
Wyróżnić można takie pieczątki jak:
- firmowe, imienne, kieszonkowe, datowniki, numeratory,
- pieczątki owalne, okrągłe, kwadratowe.
Reasumując, pieczątki to urządzenia małe, zwinne, wykonają pół pracy za pracownika. Każdy pracownik może podać swoją pieczątkę w zależności od sytuacji i jego zawodu.